Saturday, December 18, 2010

It My Life....

Nama penuh aku Nor Shamsuhaifa bt Mohd Yaakob.... Aku dilahirkan di kg halaman cik ct Wan Kembang.....
Mula2 dulu aku dibesarkan di Kelantan.... Pastu aku juge bersekolah di sana dari Taska Kemas hingga lah ke tingkatan 5 tahun 2004.... just create till me remember that.... lepas itukan aku ke Subang Jaya kejer... lama jugak la aku kejer.... dpt result SPM... ok per result aku... tp aku time tu mls nk blajo... dpt poli aku x g pon..... pastu merempat jap kt kg pastu aku naik keje kt JB, aku x ingt da tahun berapa... pastu aku berhenti aku blk dok kg lg... jap jer pastu aku terus masuk I.K.I.P utama kt Kuantan.... belajar la aku hingga tamat... time tu aku ambik course Food n Beverage... sejuta kenangan aku di Kuantan.... lepas tu aku dapat keje kt Pulau Tioman under Berjaya Tioman Golf n Spa resort..... best.... selama setahun setengah aku kt sana.... best la menjalani kehidupan sebagai org pulau.... dah bosan aku di sana aku wat keputusan nk blk ke darat semula... masa nk tgu blk aku mintak belajar kt Kuala Lumpur Metropolitan University College (KLMU)....masa tu bln 7/2008.... kt sini aku ambik course nursing hingga la sekarang x abih2 lg aku belajar.......
hope aku akan jadi seorang jururawat yang berpengetahuan dan berpengalaman..... doakan semoga aku berjaya... hehehehehe

No comments:

Post a Comment